Kunci Jawaban Tema 7 Kelas 4 SD Halaman 29 30 31 33 34, Subtema 1 Pembelajaran 4

Kunci Jawaban Tema 7 Kelas 4 SD Halaman 29 30 31 33 34, Subtema 1 Pembelajaran 4
Kunci Jawaban Tema 7 Kelas 4 SD Halaman 29 30 31 33 34, Subtema 1 Pembelajaran 4

Kamu telah mengetahui keragaman bahasa daerah di Indonesia. Kamu juga mengetahui bahwa bahasa daerah di Indonesia terancam punah. Diskusikan dengan kelompokmu, kegiatan apa saja yang dapat dilakukan bangsa Indonesia untuk mencegah kepunahan bahasa daerah?
Jawaban:
Kegiatan yang dapat dilakukan untuk mencegah kepunahan bahasa derah antara lain sebagai berikut :
1. Membentuk komunitas belajar bahasa daerah sebagai wadah belajar bahasa daerah.
2. Semangat untuk mau mempelajari bahasa daerah karena memulai mengenal dan memahami bahasa daerah dari diri sendiri itu jauh lebih baik.
3. Membuat karya atau tulisan menggunakan bahasa daerah sehingga bahasa daerah bisa populer kembali.
4. Membuat video tutorial belajar bahasa daerah karena bisa lebih mudah dengan adanya perkembangan teknologi yang ada seperti saat ini.
5. Membiasakan diri berbahasa daerah dalam pergaulan sehari-hari

Bacakan hasil diskusi kalian di depan Bapak/Ibu guru dan kelompok lain. Di antara kegiatan untuk mencegah kepunahan bahasa daerah, apa yang dapat kalian lakukan segera? Buatlah kesepakatan seluruh siswa dalam satu kelas, lalu laksanakan kesepakatan itu.

Kunci Jawaban Kelas 4 Tema 7 Halaman 34

Tugas

Bacaan Lainnya

Carilah sebuah cerita rakyat, lalu tuliskan kembali ke dalam bahasa daerahmu. Pada Pembelajaran 6, kamu akan membacakan tulisanmu ini di depan teman-temanmu.

Jawaban:

Keong Mas lan Pangeran Apik

Kira-kira wis setaun desa Dhadapan ngalami mangsa ketiga kang dawa dadine larang pangan lan akeh lelara gawe uripe warga ketula-tula.(Kira-kira sudah setahun desa Dhadapan mengalami kemarau panjang yang menyebabkan kekurangan makanan dan banyak penyakit yang membuat warga menderita). Ora beda mbok Randha Dhahapan, pawongan wadon tuwa sing lola tanpa dulur, nggo nyambung uripe sabendinane dheweke luru krowodan ing alas kewan. Kewan kali kang nyisa ing sawedhing mbebegan.

Kahanan kaya mangono dheweke ora nggresula. Malah saya nyaketake marang Gusti Kuasa. “Duh Gusthi paringana pepajar ing desa kula mugi-mugi inggal kalis saking prahara punika.”

Esuk-esuk mbok Randha menyang alas golek panganan. Nalika lagi milang-miling ruh cahya cumlorot saka sak tengahing kali kanga sat. ing batine tuwuh pitakon “Cahya apa kuwi, kok cumlorot kaya emas ?” banjur nyedaki sumber cahya mau.  Bareng dicedaki jebul sawijining keong Mas kang nyungsang ing antara watu-watu kali. Keong banjur digawa mulih tekan ngomah dicemplungake genthong.

Kaya biyasane, mbok Randha menyang alas nanging nganti meh surup urung entuk krowodan dheweke banjur mulih ngelanthung ora entuk opo-opo. Sakwise leyeh-leyeh ing emperan dheweke nyang pawon menawi ana krowodan kang bisa ganjel wetenge kang luwe.  Dheweke kami tenggengen ngerti panganan kang ing pawone. Batine kebak pitakon sopo sing ngeteri panganan kuwi. Ing saben dina sak bacute saben mulih saka alas pawone wis cumepak panganan. Mula kanthi sesideman dheweke ndedepi sapa kang mlebu ing pawone. Mbok Randha kaget ora kinara. Saben ditinggal lunga Keong Mas mau metu saka genthong malih dadi putri kang ayu. Mbok Randha banjur nakoni sapa sejatine putri ayu kuwi.

Pos terkait